Гарантійні зобов'язання Nikon

На всю продукцію Nikon, офіційно продану на території РФ, України, Молдови та Білорусі, поширюються два види гарантійних умов:
1) 1 рік гарантії + 1 рік сервісного обслуговування
2) 2 роки гарантії
Нижче ви знайдете більш детальну інформацію з обох видів.


 

1 рік гарантії + 1 рік сервісного обслуговування

Дійсно на продукцію Nikon, що поставляється приблизно з серпня 2009 року і має в комплекті локалізовані гарантійні талони, зразки яких наведено нижче.

При купівлі обладнання Nikon обов'язково перевіряйте наявність в комплекті поставки локалізованого гарантійного талона Nikon з обов'язковою голографічною наклейкою «Офіційний дилер. Гарантія 1 +1 »

Обидва типи локалізованих гарантійних талонів дійсні при наявності голографічної наклейки
Фотокамери, що не мають локалізованого гарантійного талона Nikon з голографічною наклейкою і не пройшли перевірку серійного номера, не отримують безкоштовного гарантійного обслуговування в авторизованих сервіс-центрах Nikon. Крім цього, також буде неможлива реєстрація цих фотокамер на інтернет-ресурсах компанії Nikon з метою отримання додаткового сервісу та технічної підтримки.
Якщо Вашому обладнанню Нікон потрібен гарантійний ремонт, то зв'яжіться, будь ласка, з тим дилера, у якого Ви придбали обладнання Нікон, або зверніться до одного з авторизованих сервіс-центрів, перелічених у списку.
На всю продукцію Нікон, куплену в офіційних дилерів, поширюються наступні гарантійні терміни:
На продукцію Nikon Imaging:
- На цифрові компактні фотокамери Coolpix, цифрові дзеркальні фотокамери, плівкові дзеркальні фотокамери (включаючи фотокамери F6, F5), спалахи, об'єктиви серій AF, MF Nikkor, слайд-сканери Coolscan, Coolwalker - 1 рік гарантійного обслуговування + 1 рік сервісного обслуговування.
Протягом додаткового року сервісного обслуговування можливий тільки безкоштовний гарантійний ремонт в авторизованих сервісних центрах Nikon.

На всі аксесуари та супутні товари (до дзеркальних плівковим фотокамерам, цифровим компактним і дзеркальним фотокамерам, об'єктивам, спалахів та слайд-сканерів) - 1 рік
Безкоштовне гарантійне обслуговування аксесуарів здійснюється при пред'явленні гарантійного талона на основний пристрій, у випадку, коли даний аксесуар входить в комплект поставки обладнання або при пред'явленні документа, що засвідчує факт покупки, у випадку, коли даний аксесуар купувався окремо.
На програмне забезпечення гарантійний строк не встановлюється.

На продукцію NikonVision:
- На біноклі, зорові труби, телескопи - 10 років
- На приціли - 30 років
- На біноклі із стабілізацією StabilEyes - 1 рік
- На лазерні далекоміри Laser Range Finders - 1 рік
- На лупи - 1 рік
- На мікроскопи Fieldmicroscope - 1 рік
Якщо протягом гарантійного терміну в обладнання виявлено дефект або несправність з вини виробника, то обладнання може бути безкоштовно відремонтовано в одному з авторизованих сервісних центрів. Виробник залишає за собою право відремонтувати або замінити несправний обладнання на аналогічне.
1. Гарантія забезпечується при поданні до сервісного центру наступних документів:
a) оригінал заповненого гарантійного талона
b) оригінал рахунку-фактури, якщо покупцем є юридична особа, або касовий чек і (або) накладна, якщо покупцем є фізична особа, в яких повинні бути проставлені найменування товару, дата покупки і назва компанії, що продала товар.
У гарантійному ремонті може бути відмовлено, якщо будь-який з перерахованих документів відсутній, не заповнений або заповнений неправильно.
2. Під дію гарантійних зобов'язань не підпадають наступні ситуації:
a) обслуговування, ремонт або заміна деталей обладнання в нормальному робочому стані
b) модифікацію апаратної або програмної частини обладнання, якщо така модифікація не є рекомендовані виробником
c) вартість пересилання чи іншого виду доставки, поштові витрати, страхові внески, а також будь-які транспортні витрати, пов'язані з доставкою обладнання в сервісний центр
d) будь-які пошкодження або несправності, якщо обладнання обслуговувалося, ремонтувалося або модифікувати без відповідних інструкцій та рекомендацій виробника, у порушення місцевих або національних технічних стандартів, в будь-якій іншій країні, крім тієї, для якої дане обладнання було розроблено і випущено.
3. Гарантійні зобов'язання також не поширюються на наступні ситуації:
a) будь-які пошкодження або несправності, які виникли в результаті неправильного поводження з обладнанням, впливу на обладнання піску або води, в результаті недотримання правил і рекомендацій, описаних в керівництві з експлуатації до даного устаткування, а також при експлуатації обладнання і порушення правил і стандартів безпеки, прийнятих у країні, де використовувалося обладнання Нікон
b) будь-які пошкодження або несправності, які виникли внаслідок обставин непереборної сили, включаючи пожежі, повені або інші стихійні лиха
c) за будь-яких виправлення, пошкодженнях або відсутності серійного номера виробу на обладнанні
d) будь-які пошкодження або несправності, якщо обладнання обслуговувалося, ремонтувалося або модифікувати не в авторизованому сервісному центрі
e) дефекти і пошкодження будь-якої системи, в яку обладнання Нікон було впроваджено або спільно з якою використовувалося.
4. При втраті або псуванні гарантійного талона, гарантійний талон не відновлюється.
5. Дані гарантійні зобов'язання не обмежують права споживача відповідно до чинного національного законодавства.

2 роки гарантії

Дійсні на продукцію Nikon, що поставлялися приблизно до серпня 2009 і мала в комплекті постачання англомовні гарантійні талони Nikon з голографічну наклейку.

Зразки англомовних гарантійних талонів з голографічною наклейкою «Офіційний дилер. Гарантія 2 роки »:

Обидва типи гарантійних талонів дійсні при наявності голографічної наклейки
Увага! За цим посиланням не можна перевірити Ваш спалах або Ваш об'єктив. Ознакою офіційної поставки даного обладнання у випадку відсутності голограми на гарантійному талоні є присутність серійного номера в додатковому списку. (У випадку якщо Ви придбали КІТ, англомовний гарантійний талон на об'єктив не містить голограми. Безкоштовне гарантійне обслуговування в такому випадку здійснюється при пред'явленні додаткового англомовного гарантійного талона з голограмою на саму фотокамеру і (або) надання оригінальної коробки з наклеєними відповідними серійними номерами фотокамери і об'єктива ).
Фотокамери, що не мають англомовного гарантійного талона Nikon з голографічну наклейку і не пройшли перевірку серійного номера, не отримують безкоштовного гарантійного обслуговування в авторизованих сервіс-центрах Nikon. Крім цього, також буде неможлива реєстрація цих фотокамер на інтернет-ресурсах компанії Nikon з метою отримання додаткового сервісу та технічної підтримки.
Якщо Вашому обладнанню Нікон потрібен гарантійний ремонт, то зв'яжіться, будь ласка, з тим дилера, у якого Ви придбали обладнання Нікон, або зверніться до одного з авторизованих сервіс-центрів, перелічених у списку.
На всю продукцію Нікон, куплену у офіційних дилерів, і має англомовний гарантійний талон з відповідною голографічною наклейкою, поширюються наступні гарантійні терміни:
На продукцію Nikon Imaging:
- На цифрові компактні фотокамери Coolpix, цифрові дзеркальні фотокамери, плівкові дзеркальні фотокамери, спалахи, об'єктиви серій AF, MF Nikkor, слайд-сканери Coolscan, Coolwalker - 2 роки
- На фотокамери F6 і F5 - 3 роки
На всі аксесуари та супутні товари (до дзеркальних плівковим фотокамерам, цифровим компактним і дзеркальним фотокамерам, об'єктивам, спалахів та слайд-сканерів) - 1 рік
Безкоштовне гарантійне обслуговування аксесуарів здійснюється при пред'явленні гарантійного талона на основне пристрій, у випадку, коли даний аксесуар входить в комплект поставки обладнання або при пред'явленні документа, що засвідчує факт покупки, у випадку, коли даний аксесуар купувався окремо.
На програмне забезпечення гарантійний строк не встановлюється.